קטע מרשימה על אירועי חג ה-60:
...
ואם הזמנת חולצות לאירוע – זה הזמן ללכת לקבלן, ולהבין שמבלי שידעת, אולי, נולד כאן קמפיין עם דמות מובילה, של קוף חרוץ שכבר 60 שנה אינו מפסיק לרוץ. הקוף נולד במוחו היצירתי של רונן ארליך, שטרח לפזר רמזים קופיים במודעות פיקטיביות לאורך השבוע כדי לעורר סקרנות... (מיד נשוב לקמפיין...)
יום המחרת מתחיל כמובן בהשכמה (אני מניתי שני סבבים) שמזמינה לחדר האוכל.
רגע, לא כל כך מהר. אם בדרכך לשם הרמת ראש יכולת לראות שהמסגרים החליפו את ה-59 הדהוי ב-60 צהוב-עז.
ברחבה - התקהלות הומה: על עץ לחם הקופים אטרקציה. מבעוד מועד הכינו ילדי נוער עין גדי 60 קופים, מספרו כל אחד ואחת וטיפסו ותלו אותם על הבאובב שברחבת חדר האוכל. עכשיו, אם יש לך ילד שרוצה קוף – עליך לטפס על העץ או למצוא דרך יצירתית אחרת ולקטוף קוף לילד. והילדים מיד התאהבו בקופיפים, חיבקו ותלו אותם על צוואר.